2014. szeptember 15., hétfő

Őszi koszorú

Ezeken az esős napokon valami vidámra vágyott a lelkem ezért ezt a kis koszorút készítettem el az ősz színeiből.











Hozzávalók:

  • hungarocell koszorú
  • fonal
  • filc anyagok, több színben
  • olló
  • ragasztó
  • cd


Elkészítése:

  • Egy hungarocell koszorút tekertem be kétszeresen puha gyapjú fonallal, a végén ragasztottam.
  • A virágokat úgy készítettem, hogy egy cd-t körül rajzoltam a filc anyagon és spirálisan vágtam fel a közepéig. 
  • Kívülről haladva befelé feltekertem, közben néhol ragasztottam is, nehogy szétessen a kis virág. 
  • Végül az elkészült virágokat sorba rendeztem és rögzítettem a koszorún, majd egy vastagabb szalaggal átkötöttem, hogy fel lehessen akasztani.


Most már csak a helyet kell megtalálni neki.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése