2014. november 14., péntek

Adventi ajtó koszorú

Az ünnepi készülődés egyik főszereplője nálam a karácsonyi ajtó dísz. Már ahogy belépsz a lakásba jelzi az otthon ünnepélyes hangulatát.
A Praktika magazin novemberi számából merítettem az ötletet, egy kicsit elvettem belőle, egy kicsit hozzá tettem, így próbáltam saját stílusomra faragni.







Hozzávalók:

  • Hungarocell karika
  • szövet anyag a bevonáshoz
  • bársony anyag a virágokhoz
  • 3 db díszgomb a virágokhoz
  • 20 cm hosszú pamut csipkeszalag
  • sok-sok gombostű
  • 15 cm hosszú vékony szalag
  • 40 cm hosszú vastag szalag
  • 1 karácsonyfadísz gömb
  • tű és piros cérna
Elkészítése:

A szövetet kb 10 cm széles csíkokra felvágtam, (minél hosszabb, annál jobb). A hungarocell karikára rögzítettem egy gombos tűvel és átlósan feltekertem, közben még egy-két helyen szúrtam bele gombostűt. A végén szintén a gombostűvel rögzítettem.
Bársony anyagból elkészítettem a virágokat, úgy, hogy egy 7 cm átmérőjű kört rajzoltam és a külső szélénél fércöltéssel összehúztam a virágokat, majd rávarrtam a díszgombokat.
A virágokat és a csipke szalagot is gombostűvel tűztem a karikára.
A karácsonyfadíszbe befűztem a vékony piros szalagot, ezt is a koszorúhoz rögzítettem.
Végül a szélesebb szalagot átfűztem a karikán és összevarrtam, így most már bárhová felakasztható.
Jó alkotást!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése