2014. november 9., vasárnap

Őszi ajtódísz

Lehet, hogy már karácsonyi díszeket kellene gyártanom, de ezzel a koszorúval most lettem kész.Ahhoz képest, hogy sokáig tartott maga az elkészítési módja nagyon egyszerű.
Egy  hungarocell koszorú alapot kétszer átfestettem tört fehér színű akril festékkel. Száradás után szalvéta technikával ragasztottam rá a képeket, majd egy kis vízzel hígított decoupage ragasztóval még egyszer átkentem, hogy szép fényes legyen.
Ezután következett a leghosszabb rész.
Színes papírokból vágtam ki egy-egy CD méretű kört, spirálisan felvágtam és kívülről befelé haladva feltekertem. Nem kell nagyon szorosan, mert akkor nagyon pici lesz a virág. Amikor mindegyiket meghajtogattam, ragasztópisztollyal rögzítettem végleges helyére.
A virágokat is lekentem a decoupage ragasztóval, hogy azok is szép fényesek legyenek.
Akasztónak egy rafia szálat fűztem rá és kötöttem masnira.
Így már mehet is a végleges helyére.
Ha kedvet kaptál, akkor jó alkotást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése